28 April, 2010

Sound of music

Traiesc datorita lui, iubesc datorita lui, zambesc datorita lui, chiar rad...tot cu ajutorul lui. Inchid ochii si-i simt vibratia, mangaierea. Ma inspira sa beau, sa scriu, sa vandalizez, sa fac sex, sa musc, sa zbier, sa ridic mainile, sa dorm, sa ma trezesc umectata de prezenta lui. Ma incita si ma excita. Nu pot fara el. Asa este, nu pot fara el. Se joaca, fara pic de efort, cu starea mea de spirit: ma deprima si-apoi ma incanta. Si-mi place. Imi dedica totul, se muleaza pe dorintele mele. Este viril. Este de-un viril sensibil. Este exact ce vreau, cand vreau. Abuzez, poate, dar il vreau mereu prezent. Il vreau in timpan, l-as vrea in iris. IL VREAU! Acum, aici. Oricand, oriunde. Vreau sa ma duca acolo unde singura nu pot ajunge. Are mii de fete si miliarde de forme. Il vreau cunoscut de toata lumea. La auzul lui ma mangai, ma strang, imi musc buzele, imi trec mana prin par cu sete. Sete de...el. Imi provoaca delir. “After silence, that which comes nearest to expressing the inexpressible is music.” 
― Aldous Huxley,

2 comments:

  1. Mi-e atât de cunoscută poza... Am văzut-o foarte des la cineva...

    ReplyDelete
  2. Nu stiu...Eu am luat-o de pe www.

    ReplyDelete

Lasi un comentariu? :D