19 April, 2010

Nu pot sa nu ma intreb

  • Daca toate inceputurile sunt frumoase, epuizand devreme placutul.
  • Daca voi reusi vreodata sa nu mai privesc inapoi.
  • Daca voi spune vreodata "Te iubesc!".
  • Daca va exista un moment in care nu voi tresari la anumite mirosuri cunoscute.
  • Daca un colt din lume mi-e dedicat mie.
  • Daca pentru cineva, tot restul vietii, voi fi cerul.
  • Daca pentru mine, tot restul vietii, cineva va fi aerul.
  • Daca sunt considerata normala de cei ce-mi spun ca nu.
  • Daca se mai gandesc la mine oameni din trecut.
  • Daca o sa am mai mult de 38 zile fericite in total.
  • Daca ma voi opri vreodata in loc si-mi voi spune "sunt implinita".
  • Daca o sa pot oferi inapoi tot ce am primit.
  • Daca o sa rad vreodata atat de tare, incat sa ma opresc din cauza durerii de burta, si-apoi s-o iau de la inceput.
  • Daca o sa uit vreodata rasul acela.
  • Daca, uitandu-ma-n oglinda, voi vedea altceva decat vad acum.
  • Daca voi ajunge sa iubesc viata asa cum ma iubeste ea pe mine.

No comments:

Post a Comment

Lasi un comentariu? :D