28 April, 2009

Doamne!!!....cat de enervant e....cate necesitati are un om... Ii trebuie afectiune...multe afectiune...iubire...bani....liniste...mai ales liniste!.... E evnervant cand tot eu sunt cea care sta in calea lor...tot eu nu le las/ajut sa vina.... Doar de nu am fi atat de sensibili...nush...asa...sa nu ne afecteze lipsa cuiva...sa nu ne afecteze cate o vorba asa tare...sa fim altfel...sa fiu altfe mi-as dori...
Sa avem mereu aceeasi stare...una fericita...nu ar fi perfect?!...ar fi...nu e.... Ma apasa atatea lucruri pe care nici nu le-as putea numi....simt doar ca ma apasa...si nu stiu ce sunt.... Ma tot laud ca schimb, in viata, una, alta...nu-i adevarat!...chiar daca, aparent, totul e altfel....simt la fel...asta nu pot sa schimb... Offf cat de aberanta sunt...cred ca nu exista o logica in ceea ce scriu... Ma enerveaza si creierul asta al meu...nu vrea sa se odihneasca un pic...nici sub influenta alcoolului...deloc... Same me, same me...all the time.......................le gandesc pe toate...intr-una!!...pare ok...sa stii suisurile si coborasurile oricarui lucru... Nu e!...e apasator.. Mda..si asta apasa...
" ce vine e bine venit...ce se duce doare!"...oare de ce am bufnit in plans cand am citit?!...ptr ca asa e.... Si nu trece usor..adica poti sa te prefaci ca nu e asa...dar la un mom dat ramai singur...si iasa la suprafata.....Si nu e ceva ce poti controla... Dar nu e doar asta...sunt asa...mai multe...prea putin e cum imi doresc... Si asta doare!....sa te gandesti la ce-ti doreai de la tine din totdeauna...si ce ai obtinut.... Stiu..este timp...dar....nu stiu... Sunt prea multe pe dos...prea multe.......... Si cate-am incercat...parca nimic nu ma multumeste...nimic nu-mi poate da ce trebuie...Ori am eu nevoie de prea mult...

2 comments:

  1. da..dar creierul nu ajunge la reactii deastea fara stimul de afara..incotro cautam cauza?o agitatie subtila a creierului si trecem pragul,vin alte reactii..o corelatie perfect armonioasa!

    ReplyDelete
  2. tine aproape!vor veni vremuri ciudate,oamenii vor fii doar iubitori de sine,de bani,laudarosi,trufasi,hulitori,nemultumitori,fara evlavie,fara dragoste fireasca,neinduplecati,clevetitori,ne-nfranati,ne-mblinziti,vanzatori obraznici,ingamfati....oamenii se straduiesc sa-si justifice stilul de viata al carui singur scop ar fii satisfacerea simturiilor,dar fiindca nu reusesc se simt goi si neimpliniti.dornici sa obtina fericirea cu orice pret,se lupta-n van sa o gaseasca si esueaza la fiecare tentativa...esec teribil..ajung defapt nefericiti,cumplit de derutati si pierduti...tine aproape facem parte!cu respect!

    ReplyDelete

Lasi un comentariu? :D