23 February, 2009

  • Am mai descoperit un subiect despre care-mi doream tare sa vb...dar nush..parca niciodata nu am reusit...~PRIETENIA~....
  • Uite ce ne zice Dex-ul: PRIETENÍE, prietenii, s.f. Sentiment de simpatie, de stimă, de respect, de ataşament reciproc care leagă două persoane; legătură care se stabileşte între persoane, pe baza acestor sentimente; amiciţie, prieteşug. ♦ Atitudine plină de bunăvoinţă, prietenoasă faţă de cineva. ♦ Legătură între grupuri sociale, între popoare, între ţări bazată pe aspiraţii, năzuinţe, interese comune.
  • Uite ce ne spun oamenii renumiti, intelectualii: It is virtue, virtue, which both creates and preserves friendship. On it depends harmony of interest, permanence, fidelity.
  • Care e definitia mea, ma-ntrebati...?!...HMMmmmmm.....
  • -6,7 ore mai tarziu-
  • ....nu stiu....esperientele mele au fost foarte diferite, dezamagitoare, majoritatea superficiale...nu stiu...

No comments:

Post a Comment

Lasi un comentariu? :D