14 January, 2009

........!........

Jia...ai avut cel putin o data senzatia ca totul se indreapta spre bine?...asa-i ca apoi te-ai trezit la realitate?..hahaha!!!...Iar am cacat-o....iar am crezut in ceva ireal...de fapt nu am crezut..am sperat ca e real...mmm..imi tot vine sa rad...poate de la usoara stare de ebrietate, dar imi vine tare sa rad..de mine, de ceea ce e...oricum nu e rasul meu...e cat se poate de..nush...nasol(?!)...s-a mulat dupa situatie!....... Am obosit sa zic ca mi-e ciuda, desi imi e...nu mai vreau sa zic nimic...am zis deja ca vreau sa fie altfel...totusi..sunt destul de...sunt foarte..."eu"...si pot sa accept situatia!... Hei!..doar sunt soldatel, nu?..(I'm not so sure)......Ptzm..nu e prima, si cu siguranta, nici ultima data cand dau de greu... ........

1 comment:

  1. naspa.faptul ca totdeauna ne dorim e naspa.faptul ca mai niciodata nu primim ce ne dorim e normal.it's how life's built.

    ReplyDelete

Lasi un comentariu? :D