12 September, 2010

So, so fucked up!

M-am saturat! Imi vine sa ies din mine, sa ma pun in mijlocul societatii si sa zbier! Sa urlu cat ma tin plamanii. Sa opresc oamenii si sa le vorbesc. Sa le lipesc gurile si sa le vorbesc.
Sa le spun ca nu ma mai intereseaza. Nu ma mai intereseaza nimic. Pot face ce vor. Nimic nu mai conteaza. Nu mai vreau sa schimb nimic. Nu are niciun sens. Sunt obosita. Mi-au obosit si ochii la vederea atator clisee. Totul este dupa tipar.
M-am saturat de oameni care se impun cu nimicuri. De oameni care n-au nimic de zis. Da, sunt irascibila, pentru ca nu-mi gasesc locul. Si-atunci cand mi-l gasesc, vad apoi ca m-am pacalit.
Sunteti toti atat, dar atat de importanti, destepti si senzationali. Cand in realitate, in interiorul vosru, e un mare vid.
Ba da, sunt capabila sa zic ca am vazut tot soiul de personaje: unele mai goale decat altele, insa. Zic "personaje" pentru ca jucati niste roluri. Repetati tot ce vedeti. Nimic nu mai e original, nimic nu mai e unic.

Sunteti niste nefericiti imbracati in uniforma. Si credeti ca daca fumati iarba, trageti pe nas, va imbatati sau va parliti in nestire se schimba ceva? NU!
Sunteti aceleasi fete sterse, imbibate in minciuna. Va mintiti continuu fara sa realizati ca totul e trecator. Nimic nu sta in loc, nimic nu asteapta dupa o revelatie.
Sunteti inconstienti! Puneti totul pe primul loc, numai ce trebuie nu. dar o sa va opriti din frenezie. , poate din cauza varstei, poate din dezgust, dar o sa va opriti. Si-atunci ce?
Atunci o sa realizezi cat de irelevante sunt persoanele care ti-au ascultat povestea vietii. Da!, acei oameni pe care i-ai fortat sa asculte ce ai de spus despre tot. Aia care-ti cunosc copilaria, dar nu-ti stiu numele. De la femeia care-ti punea unghiile, pana la vecinul cu care mai fumai o tigara. Toti au meritat o bucatica din tine? Chiar toti?! Cati dintre ei au facut o diferenta? Cati dintre oamenii aceia te apreciaza, sau pe cati ii mai vezi si acum? Ori(!) cati dintre ei au folosit tot ce ai spus impotriva ta? Oh!, aici intra multi. Dar nu te-nveti minte...
 O sa-ti para rau, prietene, ca nu ai fost mai scump la vorba, ca ai intrerupt mereu oamenii, ca ai zbierat sa fii auzit, Ca ti-ai impus neesentialul punct de vedere, in fata unor oameni care n-au dat 2 bani pe el.
 Si oamenilor....nu va mai trageti slapii dupa voi, ridicati picioarele!

17 comments:

  1. Repet: nu va mai trageti slapii dupa voi, ridicati picioarele!

    ReplyDelete
  2. e... foarte adevarata.
    Traim intr-o lume unde incercam sa ne facem auziti de cei care nu ne merita.

    ReplyDelete
  3. nu stiu. nici eu nu inteleg ce vrea sa spuna skizzukshark. In fine, articolul tau mi-a placut. Este posibil sa-ti placa asta: http://cuvinte-scrise-in-soapta.blogspot.com/2010/08/gata-tata-fac-blog.html. Numai bine!

    ReplyDelete
  4. Ai zis ceva despre cei care fumeaza iarba ,de asta te-am intrebat daca esti tragatoare .Deci nu esti..si nu ar fi trebuit sa mentionezi despre asta pentru ca habar n-ai ce spui .Pace ! :)

    ReplyDelete
  5. Am ranit vreun soi de orgoliu de fumator? Imi pare rau daca am facut-o. Totusi...o tigara nu schimba realitatea...

    ReplyDelete
  6. Ok. Acum am inteles si as vrea sa-mi spun parerea fara a ofensa cat de putin autorul.
    Chestia cu drogul este singurul lucru care nu mi s-a parut la locul lui in articol. Si anume.. daca realitatea este atat de tampita de ce nu as alege sa fiu "high"? De ce as fi mai tampit decat realitatea daca fac asta? Si nu, nu sunt ipocrit sa cred ca schimb ceva. Nu schimb nimic. E doar alegerea mea de a-mi schimba realitatea personala, perspectiva.. etc. Si de ce sa nu ma pun pe primul loc? Si de ce as fi mai minciuna decat toate minciunile din jurul meu?
    Si nu, nu m-am drogat niciodata. Si nu, n-am nici cea mai mica intentie de a promva acest lucru.
    Vreau sa fie clar ca nu te contrazic, e doar un punct de vedere care mi-l asum chiar daca in lipsa unor zeci de pagini de explicatii pare frivol, prostesc si naiv pentru foarte multi.

    ReplyDelete
  7. Nu contenesti sa ma uimesti cu capacitatea ta de a discerne. ADEVAR graiesti cand spui ca oamenii uita de ajutorul primit.Probabil ca nu vor sa para slabi sau isi doresc sa fie mai interesanti in ochii interlocutorului. De fapt se ascund sub siruri de masti, adanci, incat nici ei nu se mai regasesc la un moment dat..unde intervine si minciuna. Dar ce sa facem sa devenim toti paranoici, sa nu mai avem incredere in nimeni. Eu unul nu o voi face. Si raman in continuare pe baricade, optimist sa descopar frumusetea din om ca mizeria o poti gasi la tot pasul.

    ReplyDelete
  8. Nu cred ca e vorba sa devi paranoic. Dar o secunda mai precaut, mai atent nu strica. Ultima lipsa de "paranoia" m-a costat 10 milioane. Din cate vad eu.. l-am ajutat pe altul sa ramana pe baricade. Optimismul nu strica, dar poate e momentul sa luam realitatea asa cum este. Poate e momentul sa nu mai cautam in noroi frumusetea. Nu de alta.. dar se pare ca doar te murdaresti.

    ReplyDelete
  9. Autorul nu e ofensat, se bucura de interactiune. In schimb doreste sa-si apere parerea(nu stiu de ce vb la pers a3a): 1mi pare mie ca multi oameni isi gasesc refugiul in abuzuri. Despre asta e vba... O tigara, la timpul ei, nu face rau nimanui. Au contraire, te duce, totusi, pe niste culmi. Sunt chiar pasionata de efectele ei. Dar eu povesteam despre iarba, praf, alcool si sex obsesiv... care nu schimba realitatea, doar o deformeaza pentru un moment sau doua.

    ReplyDelete
  10. Bogdan, cand ziceam paranoic ma refeream sa te retragi in sine, sa devii angoasat in interactiunea cu oamenii din jurul tau doar de frica de a nu mai fi "facut", de fapt de a suferi. Vad asta zilnic in jurul meu...si din pacate la oameni extraordinari care au stat pe baricade si au luptat. Acum sunt daramati de masa de nonvalori...si e pacat pentru ca ar putea oferi mult societatii. Schimbarile nu se produc de la sine si necesita timp, foarte mult timp.
    Cat despre ancorarea in realitate, crede-ma ca sunt bine infipt in glie :),dar am un principiu sunt bun DOAR cu oamenii buni, pe rstul ii tratez ca atare...jeguri. Si ca sa nu fiu ipocrit, bineanteles ca in viata de zi cu zi sunt "diplomat" ca sa imi ating obiectivele...in fond si asta inseamna sa fi integrat si adaptat social, nu?

    ReplyDelete
  11. Cat despre orice drog Lexi,efectele lor NU sunt binefacatoare, ci doar te ajuta sa fugi de realitate just 4 a sec...asa cum spui. Eu vad la mine cu tigarile - de mult nu mai simt "placerea" lor, decat in rare momente - dimineata sa ma trezesc la cafea, dupa sex, dupa o masa buna,etc...in rest sunt junky in fata lor.

    ReplyDelete
  12. era inteleasa, virgil, paranoia inca de la inceput. Doar aprofundam subiectul.

    ReplyDelete
  13. Interesant articol, chiar imi place sa citesc astfel de "randuri" si o sa revin. Inca imi imaginez ceea ce ai scris, o zi placuta

    ReplyDelete

Lasi un comentariu? :D