30 April, 2013

Pfff...


         cred ca stiu. cred ca am deslusit misterul. cred ca o sa fiu multumita si poate chiar fericita cu acel om care-mi da atentie. omul care-mi asculta cu atentie cele cateva cuvinte pe care le scot din gura.
Si-asa nu-ti poti inchipui cat de greu mi-e sa le zic si pe alea. pentru ca eu sunt sigura ca pe nimeni nu intereseaza ce am eu de spus. am mai zis asta, toti isi asteapta randul cu sufletul la gura si uita sa se intereseze de ce ai tu de spus.
ma simt in permanenta singura si neinteleasa. si nu pentru ca sunt un copil prostut, sau ca vreau atentie. ci pur si simplu nu am vazut omul care sa-mi merite cuvintele, cu-atat mai putin cu cat... ma rog, cu siguranta nici scrisul asta nu-si are rostul.
eu nu vreau sa fiu certata, criticata. Nici macar iubita, daca nu e asa cum trebuie. Eu zic ca nu mai sunt oameni pe care sa-i intereseze ceva mai mult de persoana lor. Vreau sa fiu contrazisa!

        

1 comment:

Lasi un comentariu? :D