10 August, 2012

Leapsa...

...de la Alexandra.

Să ne mai distrăm puţin cu o leapşa...

1. Postează imaginea Liebster Blog Award.

2. Spune 11 lucruri despre tine

- gandesc mult prea mult,
-
sunt mereu cu zambetul pe buze,
-
mi-e dor de catelusa mea,
- imi plac pantofii,
- imi place sa cunosc oameni noi, dar sa nu mi-i apropii, doar sa le aud povestile si-apoi sa plec,
- sunt comoda,

- simt ca-mi lipseste ceva,
- imi place sa ma imbrac gros,
- ploaia ma face fericita (nu stiu de ce),
- mi-ar fi placut sa ma fi nascut ceva mai devreme, mi s-ar fi potrivit mai bine vremurile trecute,

- sunt ciudoasa. :D

3. Răspunde la întrebările celui care te-a nominalizat şi formulează la rândul tău întrebări pe care le vei da mai departe:

1.  Fumezi? Da. :)
2. Cu ce a fost ultima carte pe care ai citit-o?  'Cartea gesturilor', ma gandesc ca e destul de sugestiv titlul.
3. Ce îţi place la oraşul în care locuieşti? Ca mi-e familiar.
4. Ce preţuieşti mai mult la o persoană? Atitudinea originala.
5. Câţi ani ai? 26 :(
6. Ce îţi place cel mai mult să faci? Sa stau asa. Iubesc sa nu fac nimic.
7. Ce meserie ai vrea să ai? Imi place meseria mea, i-as schimba doar una, alta.

    

Rândul meu să întreb:

1. Ce vrei de la viata ta?
2. Ce te face sa zambesti?
3. In ce colt al lumii ti-ar placea sa traiesti?
4. Cu ce-ti place sa-ti umpli timpul?
5. Te consideri o persoana fericita?
6. Cum captezi atentia unui om atunci cand vrei sa te asculte?
7. Iubesti?

Merge mai departe la:

Bogdan Popa
Eugen Ion
Richie .

4 comments:

  1. :)
    Ma bucur ca ai acceptat provocarea.
    Iti doresc o zi frumoasa si weekend placut.

    ReplyDelete
  2. 1. Un sens.
    2. O femeie frumoasa, un caine caraghios, o gluma buna, o fastaceala.
    3. Intr-o insula sau undeva pe coasta Atlanticului.
    4. Lectura, film, bere, discutii libere.
    5. Nu.
    6. Adopt o mina serioasa.
    7. Da.

    Scuza-ma ca nu preiau leapsa.. nu le mai agreez asa ca inainte. Ti-am raspuns insa pentru ca ai intrebat.

    ReplyDelete
  3. :) cam tarziu, dar am raspuns si eu...partial. :)

    ReplyDelete

Lasi un comentariu? :D