09 December, 2010

Fantasy

M-am pirdut din nou. Din nou ma uit in jurul meu si nu mai recunosc nimic. Si-s ratacita, cred, ca nu stiu in ce parte sa merg. Si-s obosita, ma dor picioarele. Cerul este negru si ploua puternic. Imprejurimile sunt incarcate de perechi de luminite lucioase, insetate si infioratoare. Mi-e frig si rochia mi-e uda. Parul imi este lipit de fata si-mi mai ascunde din teama. Buzele-mi sunt vinete si tremura in ritmul ametitor al ploii razbunatoare. Sunt desculta si simt cum talpile-mi iau forma pietricelelor ascutite. Este atat de intuneric! Vad imagini trecand grabit prin fata ochilor. Nu mai inteleg nimic. Se opreste brusc totul in loc. Ma simt slabita. Din ce in ce mai slabita. Ametesc. Cad. Acum totul este negru. Nu mai deosebesc nimic. Ma lupt sa pastrez ochii deschisi. Mi-e greu. Se apropie fiarele. Le aud gafaitul din ce in ce mai apropiat. Sunt mai speriata ca niciodata. Imi infig degetele in solul moale si ma imping puternic. Incerc sa ma ridic. Mi-e teama!...si le simt respiratiile calde langa trupul meu inghetat. Acum ochii-mi sunt inchisi. Stau nemiscata si astept inevitabilul. Apoi ma trezesc. Sunt toata asudata si usurata. Totul a fost un vis. Ridic mana sa-mi sterg fruntea si observ: Sunt plina cu noroi pe degete.....E realitate.

2 comments:

Lasi un comentariu? :D