27 August, 2010

Regret

  • Momentele in care am urat viata;
  • Indoielile pe care mereu le-am avut;
  • Toate planurile pe care mi le-am facut;
  • Ca nu mi-a pasat;
  • Zilele in care m-am simtit ca o greseala;
  • Toate certurile avute;
  • Ca nu m-am luptat pentru nimic;
  • Clipele de ura;
  • Ca nu am facut fata presiunii;
  • Nereusitele;
  • Ca nu sunt cum si-au dorit;
  • Capul plecat;
  • Lipsa timpului;
  • Singuratatea;
  • Risipa empatiei;
  • Ca exista atatea lucruri care nu sunt;
  • Neincrederea;
  • Regretele

2 comments:

  1. Toate planurile pe care mi le-am facut;----de ce ragreti? A avea planuri inseamna a spera.

    Ca nu sunt cum si-au dorit;----poti deveni ceea ce-ti doresti, poti fii asa cum vrei tu, nu cum doresc ei

    Lipsa timpului--- cred ca e cea mai mare problema pentru toti

    Singuratatea--- intradevar nu e frumos sa fii singur, dar de cele mai multe ori singuri facem aceasta alegera, fara sa ne dam seama

    ReplyDelete
  2. Regret planurile pe care le-am facut pentru ca nu am finalizat nimic. Si e stupid.
    E apasator sa stii ca nu esti cum vor...
    Iar sa fiu singura...da!, eu am ales...da' imi pare rau...

    ReplyDelete

Lasi un comentariu? :D