14 June, 2010

Eu

  • 1) Ori incerc sa nu mai simt nimic, sau sa simt cat mai putin. Ca, in mod iluzoriu, sa sper ca nu voi (mai) suferi. De la hamsterul care a evadat din cutiuta lui pana la primul prieten din cauza caruia am suferit…sa las toata galeria asta de caractere de care m-am atasat, desi imi era optional sa o fac si puteam alege sa simt foarte putin pentru ele, sa ma manipuleze...
  • 2) ori iau fiecare clipa asa cum se intampla sa fie. Cand nu exista control, cand nu exista incordare….cand ma simt acceptata asa cum sunt, cand sunt perfecta cu toate defectele mele adunate. Cand descopar ca nu trebuie sa ma schimb pentru a fi fericita. Cand imi dau voie sa fiu INTREAGA.

4 comments:

  1. Iti recomand sa citesti Camus, eventual Mitul lui Sisif. Mie mi-a fost de folos :)

    ReplyDelete
  2. O sa treci adesea in viata ta prin peisaje de sentimente.Am traversat toti dureri care schimbau culoarea cerului si a arborilor...sau indiferentze care uscau si ultimul fir de iarba din jur..Am traversat alti..renuntzari care nu mai pretindeau nici picurul de viata al ploii si oboseli care opreau apele sa mai curga..Am traversat noi livezi inflorite cu inconstientza,alei entuziaste....dar nimic nu e mai greu,mai insuportabil,decat sa treci nedreptatit printr-un peisaj in care nu indraznesti sa faci un gest,de teama sa nu atingi prin ceatza pe cel ce te-a ranit,si nu rostesti cuvinte,de groaza sa nu jignesti pe cel ce te-a insultat...un peisaj in care prietenii isi pleaca ochii in pamant si te saluta cu voce ingrosata de rusine...un peisaj vinovat si capabil in orice clipa sa-si transforme iubirea in ura,pe care n-ai fi in stare sa-l suporti!

    ReplyDelete
  3. ASA CA FI TU!INTREAGA!

    ReplyDelete

Lasi un comentariu? :D