31 December, 2008

Nu puteam sa nu...

Lexi am citit blogul tau,este ...nu gasesc cuvintul potrivit pt a descrie ce am simtit atunci cind l-am citit,cred ca ceva mai patrunzator nu am citit...de fapt parca mi-ai pus inima in palma,mi-am dat seama cit de mic sunt, de superficial,cum privesc viata si cita pasiune poate cuprinde o fiinta ,pe cit de fina si delicata,in egala masura ,puternica ,pasionala. Pt o fiinta ca tine merita sa lupti,sa iti fie aproape,sa te bucuri de atingerea,respiratia ,dragostea,mingiiera ei.Daca am gresit ceva pe aici, ceva pe acolo dpdv gramatical,scuza-mi te rog emotia si stingacia...acelasi Catalin.

2 comments:

  1. Superba! Ai o linie de invidiat, foarte aragatoare, stapana pe sine, suflet sensibil, curat. Un exemplu pt multe femei te felicit din tot sufletul...Pedanta, finuta, o femeie puternica, gingasa si plina de viata, eleganta, foarte desteapta. O invingatoare...sunt incantat, o bijuterie rara si foarte bine finisata, tot respectul.

    ReplyDelete

Lasi un comentariu? :D